Thursday, February 10, 2011

Berdoa Sebelum Tidur


Semalam sebelum nak tidur Ammar hantar Sms
"sila hubungi saya di 01739499*** "
Aku pun Call lah , asal tetiba jer dia nie , Hurm rupanya Dia suruh Call coz nak bagitahu
yang Dia sudah kehabisan Kredit , Haihh Sedihh - nyaa
So aku pon kata takpelah lagipon dah pukul 12.41 AM
Aku pon dah nak tidur, then sebelum tidur Dia ajar aku Berdoa ,
Nak tahu macamana Doa dia ? macamnie haa ,
' Yallah, jauhkanlah aku dari mimpi-2 buruk serta gangguan-2 syaiton serta semoga dapat cepat kumpulkan duit sebanyak 250 cuz dah taksabar ni nak Ride bulan 3 time cuti sekolah dengan Ammar, serta mendapat
keputusan yang cemerlang untuk Exam yang bakal di hadapi pada 17/02-21/02 ini :)
Dan Hubungan Kami berdua kekal abadi sampai bila bila ,
sayang you AMMAR ARIFIN ♥
Amin Amin Aminn ..
*  HAHAHAHA ammar , nah amik nie , 
you yang suruh i update kan , so sekarang apa you nak kataa  ?
:)

No comments:

Post a Comment