Monday, May 30, 2011

Critical Mass ~ 27/05/2011

Critical Mass
*dari Ampang Park ke Dataran Merdeka ,
with Manja Lara & Boyka  ♥   ♥ 
Cool gila wehh ~
Ramai rider rider yang hebat hebat turun .
basikal dorang pon gempak gempak juga ..
Huhh !! macam macam benda terjadi pada hari tuh
 ♥   salah satu-nya , aku kena langgar dengan Abang BODOH berbasikal OREN , Jatuh tengah Jalan Rayaa Derr ~ erghh nasib baik aku tak cedera parah & BASIKAL AKU OKAY just badan lebam lebam , luka luka kecil tangan terseliuh sikitt, lepastuh SELUAR ROMP KESAYANGAN AKU koyak rabaakk : "( sedih siall, HMM siot betul bukan nak ganti rugi ke apa ke , just said SORRY jee ? baik takpayahhh Dohh .. dan dan tidak ketinggalan buat geng-geng BOYKA yang telah JAGA plus TOLONG AKU time aku rebah arituh , thanks korang ,
kalau korang tak tolong Lolie arituh sure harini lolie tak wujud lagi dalam Dunia Ini  :'(
Syukur Alhamdullillah ~


** sebelum keluar rumah SALAM IBU & AYAH DAHULUU ~

No comments:

Post a Comment