Thursday, September 8, 2011

07/09/2011


Harini hari paling Suck's !!
dah lah dekat sekolah kena buli dengan Wada.
main cubit-cubit tetek's pulak, Ouchhh!! sakit tahu takk :"(
menangiss aku di buatnyaa, Hmm. APTB betol Wada niee ;3
Then Afta sekolah, Si Nurul Aniza Zakaria ajak aku keluar tengok Wayang, 
tapi tak jadi pulak, Pergi membohsia dengan Syed katanya.
Haihh, Malang sungguh Nasib aku.
Then Sejam kemudian rasanya lah, Si A*R suh datang Ts,
katanya nak teman aku tengok wayang,
tup-tup! dia Halau aku suruh balik, pergghh!! nak tahu kenapa dia Marah?
sebab dia baca Msg aku dengan M***. so ? siapa suruh you baca,. 
ada i suruh? Hmm. dengan perasaan yang sangat Marah serta sedih, aku pon tak tahu nak buat apa lagi, Menangis jugaklah aku sorang-sorang dekat Bukit Bintang tuh.
aku ajak Farah, Dia takboleh pula. Dia nak Exam Esok, nak study katanya.
Jadi aku call Dayat. Dengan pantas dia datang dengan Andak. macam tak percaya jee.
Huh! Alhamdulillah, ada juga orang yang sangup teman aku tatkala ku perlukan seseorang.

***tu jelah kot cerita yang aku nak share dekat korang.
malas nak story panjang-panjang,
nanti ada orang sakit hati pulaa. Kann ?:)

BTW, Thanks DAYAT & ANDAK sebab Teman Lollie lepak Kitaroo,
Muah Muah dekat korang 

No comments:

Post a Comment