Friday, January 6, 2012

Happieee New Year

 


Meawwwwwwwww ~
Hai semua :)
selamat tahun baru, masih ingat akan diriku?
Jyeahh! nama ku syahiera yusof, and i'm still Lolliee
Hahakz :P 
Alhamdulillah, ku selamat menjalani kehidupan di 2011:D
banyak gilerws kenangan terindah pada tahun 2011, ukur jalan sana sini dengan satu-satunya Bestfriend aku. iaitu Farah Amirah Mat dapat ramai kawan baruuu, jumpa jejaka kachak yang sangat nyummyy HAHAHA, #gedik doh aku, kan kan kan kan? :)
dan dan ..
kalau nak cerita dekat sini, memang panjang lah kan cerita nya, so i just keep it in my mind, and and iiiii really enjoyed it, Mwehehe 
okayy, stop cerita pasal 2011, sekarang aku dah 17 broo \m/
tahun ni aku SPM bhaii, pheww :"(
Ahakz , btw azam aku tahun ni,
Hmmm, apa eh? laalalaaa ~
Biarlah rahsia, tak perlu lerr nak showoff or updated ken :( nanti tak buat, makan diri pulokss
Mwahahak! well, aku harap tahun ni berjalan dengan lancar seperti biasa,
diriku, keluarga
& my family bisnes (Restoran Dulang) dan rakan-rakan sihat sejahtera, and for you my boyfriendd ~
Opsss! boyfriend ke? Haha, yes! his my gawee, 
siapa? alahhhh ..
macam biasa lah, still him lol ..
Arsyad Nur Ridzuan meii yang endek ituww :$
sayang sayang awak tauu, nanti dekat Kuantan jangan gatal-gatal tauu. i tahu you gatal-gatal saya pukul you sampai lembam. hihik #gurau saje lah dan aku dah taktahu nak tulis apa dah. soo bye semuaa



** Lots of Love SY
*Syahiera Yusof lah, bukan Salih Yakob tau, Mwahahakz!














No comments:

Post a Comment