Monday, January 17, 2011

Exam Examm ! !

Ohhoiiii , baru jer sekolah bukak dah nak exam , aku exam 17/02 nieh . haihh menakut kan jer, hari-2 ade relief  then siap kan HW kat sekolah sambil borak-2 dengan wafaa , macam-2 cerita kita dah kongsi kan weh ? HAHAHA , hurm dia sorang jer paham aku dalam kelas tuh , yang lain semua masuk air , mana tak nya sally umie amyzaty effa atikah n the geng semua satu kelas dengan aku , pehh memekak gilaa doh dorang nie , aku nak belajar pon tak senang , aku dah aa duk belakang mata tak nampakk =_+ sakit hati betul . tapi takpelah , nasib baik yg duduk sebelah aku Neshaa , dia tuh pendiam amann sikit dunia aku , baru 3minggu sekolah aku dah sayang Miss Anne, dia ajar aku PD best aa dia ajar kelakar lagi-2 dgn suara dia yg Haluss Gitu , HAHA sorry eh Miss Anne :)
yg paling tak best time Math dgn Agame aa, takde cikguu bhaii , ustazah Zuraidah cuti besalin , then cikgu Math xde lagii , dah minggu ke-3 nie Math tak belajar-2 lagii aku dah aa Kurang Pandaii exam nak dekat :( Haihh
Guru Kelas aku Pn, Norehaa pehhhhhhh, dia nie lagi best wehh cikguu paling Voice Gila Meletopp HAHA well kat skolah dia cikgu ERT + KH , dia funny gila babii hari-2 masuk kelas buat lawak*(masuk kelas coz mintak kedatangan dgn Yurann HIHI) rase bertuah aa , tahun nie dapat cikgu yg best-2 semuaa yg baik-2 . Pn Pamela je takde ,dia tuh cikgu Kesayangan aku, tahun lepas dia ajar aku Sains  :)
hurmm azam aku tahun nie nak belajar betul-2 nak kurang kan enjoyy , yelah tahun depan aku SPM kena buat betul-2 , bukan cam time PMR lepas time nak exam boleh hang lepakk dgn Lemon semua HAHA , kawan-2 aku semua tgh busy stady dorang semua lastyear tahun nie tulah semua nak Fokus nak belajar, utk masa depan dorang gakk kn ? , so aku pon kena aa ikut dorang sama takan dorang sibuk-2 stady aku nak tengok je kan ? so aku pon stady aa jugakk HIHI ,
* saya harap saya boleh berubah jadi pelajar yg cemeralang dlm kelas :)
Yang lepastuh Lepas okay ? Saya Try Mulakan Hidup Tanpa Awak ..

^^ guru kelas ; Pn Norehaa
K/P kelas ; Wada & KamalDeep ;]
^^  Bm ; Pn Zalida
^^ PD ; Miss Anne
^^  BI ; Cik Rohaiza
^^ Math ; Takde lg
^^ ; Sains ; Cik Rozam
^^ Agame ; Pn Zuraida
^^ Seni ; Pn Rosmawati
^^ SJ ; Cik Muniamal
^^ PJK ; Pn Raudah

No comments:

Post a Comment