Saturday, January 22, 2011

HARI RABU , 19 JANUARY 2011

Hari Rabu kitaorang keluar gi Tengok Wayang Citer KHURAFAT .
best gilerrr ;] 
kitaorang amik Seat Panjang . 
dari Kiri Ucie , Farah , Ajip , Loly , Ewjat , Nina and Farid .
Sebab aku takut sangat , aku berborak dengan orang sebelah  
Nak berborak dengan Farah dia jauh dari aku , so aku berboraklah dengan dia . 
Dia buatkan aku tertawa keriangan dan aku lupa yang kami sedang tonton cerita hantu . HIHI :}
Dalam pawagam , dia bagi aku kristal light yang sangat comel like his owner :3 Thanx you sebab bg benda tu dengan gelang purple . Nextime bagi lagi okay ? i suka sangat Tau AHAHA .
* HEYY OVER PULAK AKU NIE HOHO
Lepas movie , kami ke Rooftop shisha Lemon Mint .
Jam dah pukul 10 , Farah masih berbaju pengakap .
Comel je tengok Farah , macam bebudak . HAHA 8]
Then , tetiba phone ku berdering . Bapak suruh pulang .
Jam sudah pukul 11 , Ohh My Goshhh , macam mana ni ? Takutnya >.<
Farah balik TS ibunya ambil .
Yang lain pulang dengan Public Transport .
Lastly , aku selamat tiba di rumah . Bapakku tidak marah akan aku . Aku bernasib baik :3 
Semoga ayah sihat selalu , Iloveyouu Puppyy :*

No comments:

Post a Comment