Monday, January 17, 2011

Ohh Tidakkk :'(



I change my Numbe from 017 to 013 ;] it's all because off you "My New Comer " :) HIHI
*Malam tadi pukul9 aku dah mengantok gila babi , taktahu kenapa weh maybe coz bosan takde benda nak buat kot ? HUH . Tunggu Ewjatt samapi tertido dia kata kol 8.30 nak Sms aku tapi tak Sms-2 pon , Mana kau pergi weh ? Lama aku tunggu tahu tak , Ohh Rupa-2 nya kau pon tertido , kau penat main skate kan kan ? Sokay aku paham :) Harinie aku tak pergi sekolah, aku bangun lamabat lagipon mata aku sakit takboleh bukak bhaii , yang si WEEDAN + IRFAN boleh bantaii panggil aku SEPET =,= , IRFAN panggil aku Apek Jual Sayur HAHA , kurang ajar betul dorang ni kan ? Grr! takpelah aku Redho jer :)
Harinie seharian aku duk rumah Tgk Tv Makan Tidoo Texting n Online jea , dah takde benda lain nak buad , bosan sialll !! Semalam aku dah deal dengan Farah yang kiteorang nak kurangkan HANGOUT , lepasnie
kalau kuaa pon pergi library jerr NOMORE PAVILION wehh (!) then kalau kuaa gi sana pon
sekali sekala jer kata Farah , Haihh mula-2 berat jugak lah bila Farah cakap macamtuh . Mana tak-nyaa tiap-tiap minggu aku Lepak tetiba boleh kuaa sekali sekala jer , Aku dahla takboleh nak duduk rumah
lama-lama Sakit Buntut aku tahu tak ? HAHA , So lepasnie dah jarang kuaa KL , Maybe tiap-2 Minggu aku
lepak DULANG tolong Parents aku niagaa macam aku tolong dorang cuti sekolah harituh , BTW aku lepak sana bukan aku goyang kaki jer , aku kerja tauu dapat Gaji aku Jolii  HAHA jangan jealouss ;]

No comments:

Post a Comment