Wednesday, March 2, 2011

Haiiii Bloggerrrrrr ..

Whoaa , sekarang Lolie dah jarang Online lahh , Busyy ohh , Busy buat apaa ? entahlahh , saya pun tak tahu Hihi , Aduhh , masuk 2011 ni macam-macam saya laluii doo :( hurm suka duka semua adaaa ,
Result Exam ? Alhamdulillah , 1 jea FAIL HAHAHA , maluuu ahh nak bagi tahu paper ape :)
hurmm Sedihh ahh nak tinggalkan kekawan . Loliee tanakk Kehilangan Korangg Semuaa :(
Lolie tanakk berjauhan dengan Korangg wehhh , takboleh ahh kalau tiap-2 minggu tak lepak dengan korangg , grr , tapi nak buat macamana ? semua ini bukan Kehendak saya tapi Kedua dua ibu bapa Sayaa LOL . Maafkan saya ehh kawan-2 jika saya ade buat salah pada kalian , thanks kat DIAORANG yang selalu meneman saya baik Di SEKOLAH atau pun Di LUAR Persekolahann , Jasa mu akan di kenang sampaii bila bilaa . saya janjiiiii . Hihi .


RESTORAN DULANG ?
**
inilah tempat kamii sekeluarga mencarii Rezekii ,
tempat bapa + mama saya berkerja dan Berniagaa
Tempat saya luang kan masa-2 Lapang seperti
Malam Jumaat, Sabtu dan Ahad
atau Pada Cuti cuti sekolah
Tempat saya mengajak Kawan kawan lepak Bersamaa :)
Thanks Ehh kat korang yang Pernahh datang lepak+makan dekat sini
HIHI , FYI  Bapa saya akan buka CAWANGAN baruu ,
DIMANA ? adelah RAHSIAAA ,
Dalam Pembikinan lagiii . Huhukz
NANTI saya INFORM kan okayyy :)
Jangan Risauu , walau dimana saya Berada
Saya tetap LOLIE FALLEN , macam korang kenal
sebelum ini . takan berubahh punya LOL hehe


WRITED BY  LOLIE / SYAHIERA YUSOFF

No comments:

Post a Comment