Friday, March 18, 2011

Wan Nur Syahiera Mohd Yusof


Ya Allah , betul kea apa keputusan aku nie ? kenapa aku macamni ? adakah aku sedang stress kerana Dia lalu aku membuat keputusan tanpa memikirkan perasaan orang Lain ? sanggup kah aku melukakan hati  MEREKA kerana ingin memuaskan hatikuh ini seperti meninggalkan  Si Dia , Dia dan Dia ? serta kawan - kawan yang lain kerana Dirikuh yang terlalu penting kan Diri sendiri ini ? Aku tanak di Lebal PERAMPAS :( gahhhh , aku buntu lah , hari-hari aku bersedih , aku dah tak tahan lagi nak hidup macamni . aku bukan sengaja dohh . aku buat semua ni sebab Aku nak lupakan Dia , tapi masih takboleh, aku sendiri taktahu kenapalahhh weii so korang janganlah tanya banyak kali dekat aku "Kenapa / Apa lah ada sangat pada dia, sampai kau boleh Anggau macamnii " so aku buat keputusan untuk pergi jauh jauhh , jangan contact dia lagii , kalau nak pon AS A FRIEND jea , jangan lebih-2 okay Loly ? Dia tu JAHAT , dia tipuu kau , dia kata dia SAYANG kau tapii takk, dia sayang&suka orang lain , dia cakap DEKAT kau lain , DEKAT orang Lain Dia kata Macamni-Macamtu so nampak sangat dia FAKE kan ? Dia tu nak main-2 kan perasaan kau jer dengan bagi Harapan Palsuu agar Kau Menemani Dia ketika Dia KESEORANGAN ..
Dah Loly dah , cukup sampai Sini je Okayy? Lupakan DIA , kau kan dah ada penganti-Nya ?
Ramai Lagi kat LUAR sanaa Loly HOIII (!) so apa lah sangat kau nak Fikir-2 kan pasal dia lagii sebab dia sendiri tak pernah fikirkan pasal kau sayangg , sekarang kau buat hal kau jerr, biarlah apa nak jadi pada dia, atau dengan siapa dia bersama sekarangg :) Ini semua Tak Penting Langsung pun lah Lolyy ...

No comments:

Post a Comment