Thursday, March 17, 2011

Rabu - 16/03/2011


Dah lama tak Snap Photo and lepak Bertiga , harini kiteorang keluar bersama:)
Syokklahh jugaaa, dari siang hinggalh ke malam,
keluar tegahari sampai KL terus pergi jumpa budak-2 sepang kat mamak's KITARO
then jalan-2 dengan dorang sekejap lepastu berpecah aku pergi Pavi terjumpa Dia dan Pasangannya
Masatu aku pakai earphone dorang panggil-2 aku buat -2 tak dengar sebab apa ?
malas nak tengok dorang dating berdua HAHAHA ( heloo,aku tak jealous okay? aku saje jer, Booo :D)
tunggu punya tunggu sampai pon AHMAD ZUHDI aku ni, so aku lepak dengan dia lah tak lama lepastu Farah & Seyna pon datang join lepak dengan KitaOrang . Dii thanks okay sebab belanjar Kita orang makan semalam? HAHA , lepasni belanja lagi taww :P  habis makan kitaorang pergi Shisha kat Kanzaman dengan Sepang and the geng , tak sangka dapat pulak jumpa si KAMARUL ASYRAF dekat situ , kebetulan table dia sebalah aku , hihik Suka-nya sayaa !! lepak punyalah lepak dah pukul 8 , masa tu kawan-2 semua dah Choww , yang tinggal Aku, Irfan Dayat dgn Ammar jew bosan tengok dorang main Card aku pon belahh dalam LRT dah sampai station Sentul Timur, Ibu aku CALL " akak dekat mana? balik sekarangg!! Rumah dah banjirr" pehh, nak gugur jantung aku bila Ibu kata macamtu dengan pantas aku belari lalu bawah LRT tanpa melihat kiri dan kanan mana tak-nya kau bayang kan bila mak kau cakap Rumah Dah Banjir ? padahal Duduk Rumah Tinggi , mana datang Banjir nya ken ? sampaii jer Depan Pintu Rumah aku tengok dorang tengah bersih-2 kan kawasan Dapur , Rumah aku banjir sebab Orang atas rumah aku jolok Paip singki so Paip itu Pecah jadi bertaburanlah sisa-sisa makanan di merata-rata tempatt , EUUWW!! busuk tahu tak ? geliii siall . habis barang-2 di didapur :( makanan yang ibu beli utk aku pon terkena air busuk itu . tak lalu aku nak memakanan nya . Grr . dalam suasana yang riuh rendah ini aku pon join sekali membersihkan kawasan dapur Penat tahu tak, dari pukul 9 lebih buat kerja sampai pukul 12 setengah baru siap, last-2 disebabkan terlalu lapar, Meggi juga aku Bedal hahaha . haihhh . harap-2 kejadian begini tidak akan berulang lagi lah yea , taklarat aku nak Mop satu rumahhh :( bukan sekalitapi banyak kalitau kena bilas kasi Wangii ..

 ini lah dia si Kamarul Asyraf tuh , Hihik * hey macam Rempit's lah you ni  ♥
* gambar-2 ni kabur sebab tangkap guna Balck Berry ,
thanks FARAH :*

No comments:

Post a Comment